Anasayfa
Site Haritası
Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü
Balıkesir Ağız ve Diş Hastanesi
select
Anasayfa
Yönetim
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
Kurumsal
Hakkımızda
Kalite
Misyonumuz
Vizyonumuz
Kalite Politikamız
Hedef ve Amaçlarımız
Kalite Sorumlusu
Kalite Direktörü
Kalite Üyeleri
Kalite Bölüm Sorumluları
Organizasyon Şeması
Örnek Uygulamalar
Öz Değerlendirme ve İç Tetkik Planı
2020 Yılı Eğitim Planı
İstenmeyen Olay Bildirimi (Güvenlik Raporlama Sistemi)
Bilgi Güvenliği Politikaları Kılavuzu
Ağız ve Diş
Ağız ve Diş Sağlığı Sözlüğü
Ağız Bakımı
Beslenme ve Diş
Hamilelikte Diş
Çocuklarda Diş
Biberon Çürükleri
Tırnak Yeme
Diş Fırçalama
Diş Neden Çürür?
Diş Çekimi Sonrası
Yirmilik Dişler
Diş Hassasiyeti
Diş Eti Hast.-Diş Taşı
Kanal Tedavisi
Protezler ve Bakımı
İmplant Uygulaması
Diş Dolguları
Diş Röntgen
Bilgi Alanı
Hizmetlerimiz
Nasıl Muayene Olurum?
Acil Polikliniğinde Yapılabilecek İşlemler
Acil Numaralar
Poliklinik İşlemlerinde Öncelik Sırası
Çalışan Hakları ve Güvenliği
Adsm Randevu Süreleri Tablosu
Adsm Protez Teslim Süreleri Tablosu
Merkezimiz Çalışma Bilgileri
Evde Sağlık Birimi
Personel
Hekimlerimiz
Personel Şefimiz
Özellikli Sağlık Hizmetleri
İletişim Formları
İletişim Formu
Hasta İstek ve Öneri Formu
Çalışan İstek ve Öneri Formu
Online İşlemler
Nöbetçi Eczaneler
Radyoloji Sonuçları
E-Bordro
Cimer
E-Nabız
Olay Bildirim
TGAP
Tgap Ofisi
Tgap Çalışmaları
Tgap İl Sorumlusu
İletişim
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü
Balıkesir Ağız ve Diş Hastanesi
select
Anasayfa
Kalite
2020 Yılı Eğitim Planı
A-
A+
2020 Yılı Eğitim Planı
Güncelleme Tarihi: 16/04/2020
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
BALIKESİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BALIKESİR ADSH
2020 YILI PLANLANAN HİZMET İÇİ EĞİTİM PLANI
SIRA
NO
EĞİTİM FAALİYETİNİN ADI
EĞİTİM FAALİYETİNİN AMACI
EĞİTİM VERİLECEK PERSONELİN UNVANI/STATÜSÜ
EĞİTİMİN YAPILACAĞI YER/İL
EĞİTİMİN GERÇEKLEŞTİRİLECEĞİ TARİH
(AY)
SÜRE
(GÜN)
KATILIMCI
SAYISI
(Grup sayısıXkatılımcı sayısı)
EĞİTİMİN YAKLAŞIK MALİYETİ
(TL)
EĞİTİM SORUMLUSU
ADI, SOYADI, TELEFONU, e-POSTA ADRESİ
Balıkesir Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi
1
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM VE GELİŞİM EĞİTİMLERİ
Kurum içi iletişimi geliştirmek, hasta ve yakınları ile yaşanan problemleri azaltmak ve çözüm yollarını artırmak, bu sayede kişisel gelişime katkıda bulunarak motivasyonu yükseltmek
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Şubat
4 Saat
246
0
Hüsne AKÇAYDAN 05056430646 husneakcaydan@gmail.com
2
ENFEKSİYONLARIN KONTROLÜ VE ÖNLENMESİ
Merkezimiz çalışanlarına yönelik hijyen eğitimi çalışanların bu konudaki sorumluluklarını öğrenmelerini sağlamak, iş yerlerinde çalışmaya engel bulaşıcı hastalıkların yayılmasını önlemek
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Şubat
4 Saat
246
0
3
HASTA HAKLARI
Kurumuza gelen hastalarımıza en iyi şekilde hizmet sunmak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Şubat
4 Saat
246
0
4
TEMİZLİK
Merkezimiz çalışanlarına yönelik atık yönetimi ve hastane temizliği konudaki sorumluluklarını öğrenmelerini sağlamak, temiz bir çalışma ortamı oluşmasına katkıda bulunmak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Şubat
4 Saat
246
0
5
İDARİ BÖLÜM BAZLI EĞİTİMLER (Hasta Yönlendirme)
Merkezimiz gelen hastalarımızın zaman kaybetmeden muayene ve tedavilerini en kısa zamanda yapılmasına yardımcı olmak
Karşılama yönlendirme
ADSH/BALIKESİR
Şubat
1 Saat
2
0
6
ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ VE ÇALIŞAN HAKLARI
Kurumumuzda görev yapan çalışanlarımızın sağlık seviyelerini yükseltmek ,iş yerinden kaynaklanan sağlık ve iş yeri sorunlarını enalt seviyeye indirmek.
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Şubat
24 Saat
246
0
7
ÇAMAŞIRHANE EĞİTİMLERİ
Merkezimizde kullanılan ve kirlenen çamaşırların doğru temizlik maddesi kullanılarak daha temiz yıkanmasını sağlamak
Temizlik Personeli
ADSH/BALIKESİR
Şubat
1 Saat
2
0
8
AKILCI İLAÇ KULLANIMI
İlaçlarla ilgilenen personellerimize ilaçların kullanımı .şekilleri,hazırlamam şekilleri,depolama koşulları ve ilaçlarda advers etkilri konularında gerekli bigilere sahip olmak
Sağlık Personeli
ADSH/BALIKESİR
Mart
4 Saat
133
0
9
İLAÇLAR, İLAÇLARIN TANIMI
Görevli personelin bilinçli olmasını sağlamak
Diş Hekimleri Hemşireler ADST Sağlık Memuru Diş Protez Teknisyenleri
ADSH/BALIKESİR
Mart
1 Saat
93
0
10
TIBBİ SARF MALZEMELERİ
İlaçların ve tıbbi maddelerin tanımı,şekilleri,saklanması vesaklama koşullarının çalışan sağlık personeline ve ilaçlarla çalışan personellere aktarmak
Diş Hekimleri Hemşireler ADST Sağlık Memuru Diş Protez Teknisyenleri
ADSH/BALIKESİR
Mart
1 Saat
117
0
11
SAĞLIK KALİTE STANDARTLARI EĞİTİMİ
:Merkezimiz çalışanlarına yönelik tıbbi cihaz ,güvenliğk raporlama,DÖF,tıbbi cihazlar,bilgi güvenliği,dökümantasyon ve hastanede kurulan komiteler konusunda bilgi vermek
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Mart
4 Saat
246
0
12
CPR (KARDİO PULMONER RESÜSİTASYON
Merkezimiz çalışanlarına temel yaşam desteği ve ileri yaşam desteği konularındakidaki sorumluluklarının bilincinde olmalarını sağlamak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Mart
4 Saat
0
13
ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ
Merkezimiz çalışanlarına beklenmeyen acil durumlarda nasıl ve ne şekilde müdahale etmelrini sağlamak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Mart
2 Saat
0
14
GUMMY SMILE TEDAVİ YAKLAŞIMLARI
Merkezimizde çalışan hekimlerimizin daha iyi hizmet verebilmek için,güncel yaklaşımlar
Diş Hekimleri
ADSH/BALIKESİR
Mart
1 Saat
65
0
15
BULAŞICI HASTALIKLARA YÖNELİK EĞİTİMLER
Merkezimiz çalışanlarına yönelik bulaşıcı hastalıklardan korunma konudaki sorumluluklarını öğrenmelerini sağlamak,daha yaşanabilir bir çalışma ortamı oluşmasına katkıda bulunmak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Nisan
4 Saat
0
16
ÖZEL GÜN VE HAFTALARA YÖNELİK EĞİTİMLER
Merkezimiz çalışanlarına yönelik veremle savaş haftaı,kanserle savaş ,organ bağışı vb. konularında bilgi sahibi olmalarını öğrenmelerini sağlamak,daha yaşanabilir bir çalışma ortamı oluşmasına katkıda bulunmak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Nisan
3 Saat
0
17
MHRS EĞİTİMLERİ
Merkezimiz çalışanlarına MHRS tanımı,önemi ve MHRS'den randevu alma ve randevu vermeyi öğretmek
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Nisan
3 Saat
0
18
ANNE SÜTÜ
Merkezimiz çalışanlarını ve tedavi amacıyla gelen hastalarımızı emzirme konusunda bilinçlendirmek.
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Nisan
3 Saat
0
19
OLUMSUZ ALAY BİLDİRİMİ
Merkezimiz de meyana gelebilecek istenmeyen olayaları önlemek
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Nisan
2 Saat
0
20
ANTERİOR KOMPOZİT RESTORASYONLAR
Merkezimizde çalışan hekimlerimizin daha iyi hizmet verebilmek için,güncel yaklaşımlar konusunda bilgilendirmek
Diş Hekimleri
ADSH/BALIKESİR
Nisan
1 Saat
65
0
21
ENGELİ HASTAYA İLETİŞİM VE YAKLAŞIM YAKLAŞIM
Engelli Hastalara iyi hizmet için neler yapılabileceği konusunda bilgi sahibi olmak
Karşılama yönlendirme Güvenlik Personeli Hasta Kabul
ADSH/BALIKESİR
Nisan
1 Saat
14
0
22
DİŞ PROTEZi TAŞIMA STELİZASYONU VE DEZENFEKSİYONU
:Diş protezi taşımada kullanılan kapların nasıl kullanılacağını öğrenme.Alınan protezlerin hijyenik bir ortamda nakledilmesini öğrenme
Transfer Elemanları
ADSH/BALIKESİR
Mayıs Kasım
2 Saat
4
0
23
KAMERA KAYITLARINI İZLENMESİ VE İNCELENMESİ
Merkezimizde kullanılan kameraların izlenmesi,değerlendirilmesi ve kayıtların saklanma kurallarını öğrenme
Güvenlik Personeli
ADSH/BALIKESİR
Mayıs
1 Saat
8
0
24
KURUMDA KULLANILAN CİHAZLARIN ARIZA DURUMLARI
Merkezimizde kullanılan her türlü cihzaların arıza durumunda yapılması gereken işlemler ve alınacak tedbirlerin kullanıcı kişilere anlatılması.Böylece zaman ve iş gücü kaybını önlenmesi.
Teknisyenler
ADSH/BALIKESİR
Mayıs
1 Saat
5
0
25
HASTA VE HASTA YAKINLARINA YAPILACAK EĞİTİMLER
Merkezimize gelen hastalaımızı beslenme,anne sütü ve önemi,ağız ve diş sağlığı,temizlik ve el hijyeni,evde sağlık hizmeti alan hastalarımızı sağlık konularında bilgilendirmek
Klinik Çalışanları
ADSH/BALIKESİR
Mayıs
4 Saat
130
0
26
TEHLİKELİ MADDE EĞİTİMLERİ
Merkezimiz çalışanlarına tehlikeli maddeler konusunda bilinçlendirmek
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Ocak/Haziran
3 Saat
246
0
27
DERİN VE AÇIK KAPANIŞTA TEDAVİ YAKLAIŞLARI
Merkezimizde çalışan hekimlerimizin daha iyi hizmet verebilmek için,güncel yaklaşımlar yeni gelişmeleri takip etmek
Diş Hekimleri
ADSH/BALIKESİR
Mayıs
1 Saat
65
0
28
ÇOCUK İSTİSMARI FARKINDALIK EĞİTİMLERİ
Merkezimizde çalışanlarına çocuk istismarı konusunda bilgilendirmekKişinin kendine,yakınlarına,çalışma arkadaşlarına ve topluma karşı bu konuda duyarlı olması konusunda bilgilendirmek.çocuk istismarının önlenmesi için nelerin yapılabilineceğinin anlatılmsı.
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Şubat / Eylül
4 Saat
246
0
29
EVDE SAĞLIK HASTALARININ TANIMI VE YÖNLENDİRİLMESİ
Merkezimizde çalışan hekimlerimizin evde sağlık birimine hasta yönlendirirken bilmeleri gereken kuralların anlatılması.Gereksiz yere evde sağlık biriminin iş yükünün azaltılması.
Diş Hekimleri
ADSH/BALIKESİR
Eylül
1 Saat
65
0
30
ETİK DEONTOLOJİK VE MESLEK İLKERİ
:Merkezimizde çalışan tüm personelin meslek ahlakı ,etik kurallar ve meslek ilkeleri hakkında bilgilendirmek.Çalışma arkadaşları ile barış ortamında çalışmalarını sağlamak
Diş Hekimleri
ADSH/BALIKESİR
Eylül
1 Saat
246
0
31
ENDODONTİK DÖNER ALETLE PREPRASYON
Merkezimizde çalışan hekimlerimizin daha iyi hizmet verebilmek için,güncel yaklaşımlar
Diş Hekimleri
ADSH/BALIKESİR
Ekim
1 Saat
65
0
32
TÜTÜN, TÜTÜN ÜRÜNLERİ VE KEYİR VERİCİ MADDELERLE MÜCADELE
Merkezimizde çalışanlarına tütün ve tütün mamülleri ile keyif verici maddelerin zararları hakkında bilgilendirmek.Kişinin kendine,yakınlarına,çalışma arkadaşlarına ve topluma karşı bu konuda duyarlı olmsası konusunda bilgilendirmek.
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Ekim
4 Saat
65
0
33
BİLGİ GÜVENLİĞİ
Merkezimiz çalışanlarına bilgi güvenliğinin önemi,bilginin korunması konudaki sorumluluklarını öğrenmelerini sağlamak
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Ekim
4 Saat
246
0
34
HASTA GÜVENLİĞİ
Merkezime gelen hastalarımızagüvenli ve rahat bir ortamda en iyi şekilde hizmet sumak.
Tüm Personel
ADSH/BALIKESİR
Ekim
4 Saat
246
0
35
TEKNİK SERVİS EĞİTİMLERİ
Merkezimizde kullanılan tıbbi cihazların ve kullanılan malzemelerin insan sağlığına hizmet ettiğini unutmadan çağın gerektirdiği şartlarda bakım ve onarımını yaparak hizmet vermek.
Teknisyenler
ADSH/BALIKESİR
Ekim
1 Saat
247
0
Misyonumuz
Vizyonumuz
Kalite Politikamız
Hedef ve Amaçlarımız
Kalite Sorumlusu
Kalite Direktörü
Kalite Üyeleri
Kalite Bölüm Sorumluları
Organizasyon Şeması
Örnek Uygulamalar
Öz Değerlendirme ve İç Tetkik Planı
İstenmeyen Olay Bildirimi (Güvenlik Raporlama Sistemi)
Bilgi Güvenliği Politikaları Kılavuzu